اعتبارات نشر محتوای دفاع مقدس محدود است 
کد خبر: 4152746
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی:

اعتبارات نشر محتوای دفاع مقدس محدود است 

سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی با بیان اینکه ما همواره در نشر محتواهای تولیدی پیش‌تر از تکلیف استانی هستیم، گفت: اعتبارات نشر محتوا در حوزه دفاع مقدس محدود بوده و از طرفی راه مهم انتقال فرهنگ دفاع مقدس همین محتواسازی است که باید مورد حمایت دستگاه‌ها قرار گیرد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبیسرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی در خصوص محتواسازی در حوزه دفاع مقدس در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ۱۵۲ نویسنده در حوزه دفاع مقدس در سطح استان فعالیت دارند، گفت: در حوزه شعر دفاع مقدس اطلاعات 150 نفر از شاعران در قالب بانک اطلاعاتی ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه نویسندگان جوان نیز کارگاه‌های آموزشی هر ساله برگزار می‌شود تا تجربیات آنان با نیازسنجی که در این زمینه وجود دارد، افزایش یابد، افزود: تکلیف این است که سالانه 60 عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف دفاع مقدس به چاپ برسانیم. طی سال گذشته ۶۳ عنوان کتاب در این حوزه به چاپ رسید که بیش از تکلیف ماست.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی با بیان اینکه همچنین طی سال گذشته 24 عنوان کتاب صوتی و دو عنوان کتاب به زبان انگلیسی و عربی منتشر شده است، گفت: تاکنون از 28 هزار و 280 رزمنده دفاع مقدس در استان حدود شش هزار مصاحبه گردآوری شده که همچنان ادامه خواهد داشت.

فلاحی با اشاره به محتواسازی در حوزه دفاع مقدس بیان کرد: تولید محتواهای متناسب با سلیقه و نیاز نسل امروز از اولویت‌هاست و از طرفی باید به‌گونه‌ای استمرار داشته باشد که شهدا فراموش نشوند. ما همواره در نشر محتواهای تولیدی پیش‌تر از تکلیف استانی هستیم. اعتبارات نشر محتوا در حوزه دفاع مقدس محدود بوده و از طرفی راه مهم انتقال فرهنگ دفاع مقدس همین محتواسازی است که باید مورد حمایت دستگاه‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha